Kamatematika
Pokušamo li anketirati slučajne
prolaznike, većina otplaćuje neki kredit, a rijetki sretnici imaju štednju u
banci za „crne“ dane. Međutim, upitamo li ih kako su izabrali model štednje ili
kredita mnogi su poslušali savjet bankara i ne znaju koji će točno iznos na
kraju otplatiti ili uštedjeti nakon nekog zadanog vremena. Financijska
pismenost danas je prepoznata kao izuzetno važna i nalazi sve u svim novim
kurikulumima matematike.
Na ovom webinaru želimo vam pokazati
primjere iz novog udžbenika gdje smo kroz temu Kamatni račun pokušali na
jednostavan način kroz primjere iz svakodnevnog života bliskim učenicima
približiti kamatni račun od jednostavnog, preko složenog pa do neprekidnog
ukamaćivanja.
Tijek webinara:
- Uvodno
o kamatama
- Primjeri
iz svakodnevnog života
- Pitanja
Vrijeme održavanja: četvrtak 6.5.2021., 14 sati
https://www.profil-klett.hr/edukacija/webinar-kamatematika
Snježana Lukač, prof. savjetnik radi kao nastavnik
matematike u Gimnaziji Matije Antuna Reljkovića u Vinkovcima. Od 2009. do 2016.
godine voditeljica Županijskog stručnog vijeća za nastavnike matematike
Vukovarsko - srijemske županije. Sudjelovala u različitim projektima za
promicanje STEM područja. Sudjeluje u programu rada s nadarenim učenicima
srednjih škola Grada Vinkovaca u sklopu „Centra izvrsnosti“. Autor je tiskanih
i digitalnih udžbenika te priručnika za nastavnike iz matematike za srednju
školu. Suautor kurikuluma fakultativne nastave matematike, vježbenica i priručnika
za nastavnike u okviru projekta „Matematika između realnog i virtualnog“. Autor
videolekcija ŠzŽ - nastava na daljinu, i-nastava. Kontinuirano radi u Državnom
i Županijskom povjerenstvu za natjecanja iz matematike. U 2020. godini
dobitnica nagrade za najuspješnije odgojno-obrazovne radnike.
Rebeka Kalazić, prof. savjetnik zaposlena kao nastavnica matematike u I.
gimnaziji Osijek. Voditeljica je županijskog stručnog vijeća za gimnazije
Osječko-baranjske županije, članica Državnog povjerenstva za natjecanje iz
matematike i stručne radne skupine za maturu 2021./22. Autor je tiskanih
i digitalnih udžbenika te priručnika za nastavnike iz matematike za srednju
školu. Pri uvođenju kurikularne reforme mentorirala je Loomen učionicu za
nastavnike te snimila više videolekcija u sklopu projekta SzŽ i I-nastave.
Mentor je studentima matematike, redovito održava predavanja i radionice na
županijskom i državnom nivou te sudjeluje u projektima za promicanje STEM
područja. Posljednje godine dobitnica nagrade za najuspješnije
odgojno-obrazovne djelatnike.